Dom brände ner grönan

God+ inte morgon.. Blä ingen bra start på morgonen.. Huvudvärk som kallas mer än duga.. För gott kaffe men gjorde för lite.. Och andra tråkigheter å de enda coola med mig idag är mina nya NEW body strumpor.. Grymmaste OUTFITTAN.. Svart tröja svarta byxor och... GRÖNA STRUMPOR.. Yeah

Nej ush känner mig extremt tråkig idag.. Typ hej jag heter Julia men du kan kalla mig tråkig å grå.. Eller en i mängden.. De enda som strålar om mig är mitt rodnande face tur man är lite speciellt ELLER INTE UÄK.

Igår åkte jag iaf hem efter en liten liten promenad med gunfjild (som fått jobb GRATTIS!!) sen blev jag hämtad åkte hem åt stekt falukorv med makaroner!! Hi hi gott ibland ju! Sen gick jag å mamma en promenad med vovven och vi snacka av oss som vanligt.. Älskar min familj! Sen baka mamma as gott bröd och vi tog kvällsfika SEN SOV JAG SOM EN STOCK.. Det var det

HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0