Söndag(plus lördag)

ASSÅ FYFAN.. Vilken sjukt bra å skön helg jag haft!! Lördag var nog bäst.

Lördag; vaknade jag och syster gick å inhandlade lyxigaste brunchen!! Bestående av hallon kesella, massa bär och frukter, god form mackor+gott pålägg och smoothie!! AS GOTT.. Dog nästan lite.
Sedan tittade vi på SATC och bara låg å jäste, sen åkte vi och handla godis och kvällsmat grejer, gjorde pastagratäng carbonara!! As gott sen låg vi och jäste igen framför massa filmer!

söndag, vi vakna as sent?! Åt frukost manakvik! Bröd och kaffe! Sen åkte hem till bjk och fixade jessicas bil, böt däck+ tvättade sen hängde vi där och åt lunch .
Och nu sitter jag på bussen påväg hem till kära bror för att få middag?? HEMLIGHET vad det blir för gott.. Hihi
Har också tränat intensiv jympa idag .. Dock min och min syster hatobjekt HAHA TÖNTAR.. Men vi vart sjukt förvånade HON HARE BRA PASS!! Yeah helt jäkla slut vart vi!! Åh vad kul det var :D lycklig.. Nu behöver man inte dampa varje gång hon vikar för favvo Magnus!! Känns bra och lite moget åsså!!

Som ni hör har jag haft en bajs bra helg med MASSA god matt å godis m.m.. Hoppas ni åsså haft bra helg!! Pussipuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0