Vaknar intill dig med spritsmak i munnen

Söndag HEJHEJ.. Söndag varför kommer denna dag så fort?? Very good fråga hä hä..

Iaf så har jag käkat frulle och druckit espresso kaffe så jag nästan är lite shaky!! Haha knark?? Man börjar ju undra.. Gott äre iaf.. Åh vet ni?? Jag tvättade mina träningskläder igår ÄNTLIGEN!! FYFan dom har fört med sig världens svett doft när jag tränat så man inte vågar gå förbi folk HA HA.. Idag ska jag till syster lite senare.. Får se vad vi ska hitte på.. Vet iaf att vi ska sätta upp hennes as balla nya tavlor!! Kommer bli as kalas fint!!

Men herre min je mina kära vänner.. Det är snart maj och det har som varmast varit typ 10 grader.. Man bah hallå?? Är er höst?? NEJ det är vår.. Men på våren ska man ju kunna använda vårjacka utan att få köldskador.. Iaf alltid vad jag trott , kanske har jag miss uppfattat allt. Vem vet?

Nu ska jag leta bra musik så jag vaknar till liv efter denna kaffe dipp.. Hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0