Inga mackor?!!!!

Dör.. Har sovit hos syster och hon hade helt slött på bröd.. Jag äter typ miljoner mackor! Jag äter väldigt mkt mat men också har skäl till att äta mkt! Men vi glömde och köpa det igår också efter träningen.. Klantar men tog extra mkt fil imorse med frukt och flingor!! Så jäkla gott med frukost!! Eat it love it!

Iaf igår gick träningen väldigt bra!! Å fyfan vad kul det var!! Det var skivstång spinn, vanligt vis brukar det bara as tråkig vanlig spinning men igår så var det intervall spinning!! Åh det är verkligen kul å tufft!! Mkt skönt.. Sen åkte jag å syster å handla god mat, vi gjorde en kyckling gryta med massa gött och pasta till det!! Mmmm älska å äta!! Var sugen på godis men det var inte syster så sket i't får bli nån dag sen.. Kanske till helgen igen hähä.

Idag är det iaf måndag och det känns lite jobbigt.. Tuff vecka med nationella och psykologi prov å en massa uppgifter.. ÅNGEST.. Men nästa helg är iaf en längre helg med Valborg!! Kul kul kul.. Hoppas Valborg blir EPIC!! Yeah

Nej nu laddar för skolan.. Får ju ingen macka till mellis så har med mig banan å äpple inte lika bra men tillräckligt bra å gott! Hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0