Onsdag

I'm on a bus! NÄHÄ?! Hehe.. Förvånade

Dagen kan komma att se ut som så; skola skola skola till fyra.. Sedan ta mig till Friskis för pyramid spinning och sedan sitta där och svettas som en gris! Sedan är det middag med familj hos bästa syster!

Jag och syster satt och planera hela våran konsert sommar.. Förra året var vi nämligen på peace and love.. Det var verkligen inget för oss.. ISCH fjortisfestival.. Har aldrig känt mig så smutsig..MEN det var bra konserter iaf.. Men hittills i år har vi bokat the Hives.. Och sen ska vi försöka boka KENT!! Hoppas verkligen vi kan när dom är i Uppsala .. Har verkligen fått tillbaks as mkt tycke för älskade Kent.. Är typ kär i ALLA deras låtar jepp så äre.

Igår gjorde jag å syster godaste pizzan!! Fyfan vad gott det var.. Sen var jag promenad och sedan satt jag med mitt pm sen sov jag som en gris..

Hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0