En äcklig röst som billigt sex

Sitter å väntar.. Men på vad?? Mkt bra fråga.. Varför är jag som såhär.. När han vill ses känner jag inte för det.. När han inte kan vill jag.. När han börjar tänka på att försöka träffa nån annan blir jag plötsligt väldigt intressant.. Jag vill ha honom när jag inte kan få honom.. Jävla as jag är.. Åh ännu en minus grej med mig.. Varför så mkt negativt med just mig?? Kan inte få skyffla över allt detta på nån annan BAJS

har iaf ätit kvällsmat och tittat på film.. Å cpar mig på sms med bästis.. Haha ja ni hör ju syrebrisr i hjärnan.. Kan jag inte bara få en diagnos på det haha.. NEJ FÅ DÅLIGT SKÄMT.. Ni får ursäkta mig.. Jag är trött framförallt trött på mig själv pga det som står skriver i början av inlägget.. Hähä

HEJDÅ



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0