Godkänd i tal.. Man tackar

Så var en av alla andra helvetes dagar gjorda.. Hade iaf nationella muntliga.. Man skulle framföra ett tal man skrivit om nån av alla infallsvinklar man skulle välja.. Åh ja det var inte lätt.. Är väldigt dålig på att göra sammanhängande texter! Men blev iaf godkänd och dom i klassen jag redovisade för var verkligen super gulliga å sa att jag var en av dom bästa och vart väldigt förvånade när jag bara fick G!! Blev mkt glad!! Men är ändå väldigt glad att ja ens fick godkänt :)

Nu är jag iaf påväg hem för lite mat och arbeta med lite andra skoluppgifter eller iaf försöka få saker gjort.. Får se hur det går. Sen får ja la se vad jag hitter på. Så äre!

Hejåhå.. Lägger kanske ut bild om jag gör nån god mat men antagligen inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0