Dom skriker och flyr i en mardröm.. Igen

Fredag fredag !! Hur bra som helst.. Synd bara att jag slutar halv fyra.. Jaja så äre ibland helt enkelt!

Igår så gjorde mkt god bacongryta med pasta tog faktiskt bild hähä.. Sen gick jag en promenad med vovven och sedan kom syster och fikade. Sen åkte vi hem till henne istället och sp sov jag där! Haha vi gjorde en video också HAHA dör så jävla fula!! Jag lekte Justin bieber och framförde hans låt BOYFRIEND!! Ja ni kan ju tänka er hur fula vi var man ack så roligt!

Nu är det iaf skola som står på schemat, engelska, teori idrott :( och psykologi +projektarbete BUÄ.. Önska jag var ledig men imorgon är det ju helg så är ju ledig då.. Men ändå inte helt satisfied. Bortskämd.. Usch usch, jag å syster planerade lite för Valborg igår också eller mer skämt planerade men vi får la se vad som händer.. ;)

Jaja nu lyssna klart hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0