Jag kan tänka tills det knappt finns nåt kvar

Ojoj . Igår var en mkt bra dag! Bara att jag glömde plugga.. Glömde ren fixa talet för nationella å ja både prov och nationella är idag?! Oj fick plötsligt väldigt ont i magen.. Vill hoppa av bussen å åka hem igen.. Men nej det kan jag ej göra TYVÄR.. Bajs

Iaf, åkte till jess igår. Satt där ett tag så kom några killar som höll på å fixa med öka lägenheter!! HAHA åh vad schysta dom var jag dealade lite med dom och dom verkade tycka jg var något underhållande.. Sen laddade jag för träning med en skål riskvikk och HALLON mkt gott!! Sen bar det iaf av mot spisningen.. Vilket gick bra men tungt var så trött på nåt konstigt sätt.. Sen åkte jag och syster hem till henne för att fixa middag till la familia!! Vi kekade nån gratäng med pasta till MKT GOTT!!! Sen bar det hem och sova.. Vilket tar oss till just ju ögonblicket.. Då jag sitter på busen och lyssnar på Kent-på när håll, och har världens ångest för att jag inte har pluggat ordentlige(ingenting) å dumma mig..

Nej kanske ska kolla lite nu iaf hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0