Man måste vara frisk för att kunna bli sjuk

Kent nya album är ute nu!! I am staisfied, det påminner lite om deras äldre album!! Mkt bra mkt bra!! Coooooola

Iaf så var jag å gunfjild på stan igår käka lunch shoppa snacka! Köpte lite grejer till valborg!! Fan jag köpte ett halsband.. Som jag vart förälskad i hatar annars smycken.. Men det var fan
Snyggt å ballt!! Å köpte ett färgglatt linne .. I am really surprised! Annars använder jag typ bara svart.. Haha Gunilla tycker jag ser ut som jag är rockare då bah HAHA.. Okidoki

Yaya tror jag å syster skall träna HIT idag .. Har no hört talas om det inte okej, det är hög intensiv träning kanske jag kommer dö den som lever får se.. Hehe annars är det skola som gäller yeah.. Nej avrundar lite med dagens tilldragande låt.. Lana del rey- blue jeans .. Var lite skeptisk till denna låt innan .. Fråga mig inte varför.. Men den är faktiskt ok.. Hähä

Aja bye bye ;)



Kommentarer
Rebecca

Kent är så braaa <3



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0