All I ever wanted?

Jag är pågrrund å botten uppväxt med Kent (bandet alltså) så jag älskar deras musik! Så därför kom detta som en chock.. Att Jocke berg gör en house låt?! Jovisst är den as skön å bra.. Men okej jag kanske lever i det förflutna då man ansåg Kent som rock/punk och inte dansa loss musik.. Jag har liksom gråtit mig genom jobbiga dagar med Kent.. Hm kanske detta förstör synen av dom lite.. Men jag kommer föralltid vara ett hängivet fans till dom! Bara att jag lyssnar helst på skivorna från 90 talet typ..

Hehe men åh nu sitter jag här efter en skön promenix och nystädat hus och varvar ner lite med Kent-berg&dalvana! Åh så underbart..

Annars idag har jag bara laddat upp mig kollat lite på matte men annars bara slappat skönt det, imorgon är det ju dags för skola igen och vardag UNDERBART.. Känns välkomnande

Hejåhå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0